تولید مقاله با خودنویس

خودنویس نویسنده‌ای هوشمند است که متن‌های منحصر به فرد و متنوعی به وسیله هوش مصنوعی برای شما تولید می‌کند و شما می‌توانید در مدت زمان خیلی کوتاهی (کمتر از یک ساعت) مقاله های متنوعی درباره هر موضوعی که مد نظر دارید تولید کنید. در این مطلب کوتاه به معرفی و نحوه کارکرد سرویس تولید مقاله خودنویس خواهم پرداخت اما ابتدا نگاهی بیندازیم به چالش های تولید محتوا:

چالش‌های تولید محتوا برای کسب و کارها

چه کسب و کار کوچکی داشته باشید چه یک شرکت بزرگ با کارکنان و محصول های متعدد، همواره به تولید محتوا نیاز خواهید داشت. از طرفی تولید محتوا پروسه‌ای زمان‌بر و هزینه بر است. همچنین خلاقیت و تنوع موضوع مهمی در تولید محتوا می‌باشد. خودنویس به عنوان دستیار شما در تولید محتوا می‌تواند زمان و هزینه تولید تولید محتوا( که در ادامه مطلب توضیح خواهم داد) را به طور چشمگیری کم کند همچنین به علت تولید متن به وسیله هوش مصنوعی شما می‌توانید در مورد هر موضوعی که مد نظر دارید تولید محتوا کنید که این امر موجب افزایش خلاقیت و بهره‌وری شما در تولید محتوا خواهد شد.

حال به معرفی سرویس مقاله خودنویس و نحوه کار با آن خواهیم پرداخت و مشاهده خواهید کرد که چگونه خودنویس شما را در نوشتن یک مقاله کامل از ابتدا تا پایان همراهی می‌کند.

تولید مقاله با خودنویس

سرویس تولید مقاله خودنویس به شما کمک می‌کند تا در عرض ۳ تا ۵ مقاله کاملی با عنوان مورد نظر خود در مورد هر موضوعی داشته باشد.

 

خودنویس چگونه مقاله تولید می‌کند؟

همانطور که پیش‌تر اشاره شد تمام متن‌های خودنویس توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود به این‌صورت که ما الگوریتم‌های هوش مصنوعی را بر روی یک پایگاه داده خیلی بزرگ آموزش داده‌ایم در نتیجه این الگوریتم‌ها به موضوع خاصی محدود نبوده و قابلیت تولید متن در همه‌ی موضوعات را خواهند داشت. لازم به ذکر است تولید شدن متن‌ها به وسیله هوش مصنوعی، امکان کپی بودن به حداقل خواهد رسید زیرا خودنویس متن‌ها از موتور جستجو‌ها جمع‌آوری نمی‌کند و به صورت کلمه به کلمه برای شما تولید می‌کند.

 

چگونه با خودنویس مقاله تولید کنیم؟ 

در این بخش توضیح خواهم داد که چگونه می‌توان با خودنویس در کمتر از یک ساعت مقاله خود را بنویسد و در سایت یا بلاگ خود منتشر کنید. برای تولید مقاله با خودنویس تنها کافی‌ است عنوان مقاله خود را وارد کنید تا بر اساس عنوان وارد شده برای شما مقاله تولید شود. نکته مهم در اینجا کیفیت ورودی یا همان عنوان از جانب شما است، زیرا هر چه عنوان انتخابی بهتر انتخاب شود، کیفیت متن تولیدی نیز افزایش می یابد.چند پیشنهاد را برای داشتن عنوانی بهتر:

  • استفاده از کلمات کلیدی اصلی مقاله در عنوان
  • مطرح کردن عنوان به صورت سوالی
  • استفاده از کلماتی مانند “چگونه” و “چطور” در عنوان
  • تعداد کاراکتر مناسب برای عنوان(حدودا بین ۶۰ تا ۷۰ کلمه)

 

پس از وارد کردن عنوان با کلیک بر روی تولید مقاله، خودنویس اقدام به تولید مقاله می‌کند و پس از ۳ تا ۵ دقیقه مقاله شما در داخل ادیتور خودنویس تکمیل خواهد شد. پس از تکمیل مقاله شما می‌توانید  در صورت لزوم می‌توانید ویرایش کنید و خروجی مقاله خود را در فرمت‌های مختلف (PDF, HTML, Word) دریافت کنید.  

 

در این ودیوی آموزشی نیز می‌توانید مراحل کامل تولید مقاله با خودنویس را مشاهده کنید:

عنوان هفته با خودنویس

 

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟