افزایش ترافیک با content amplification

 

61 درصد از بازاریابان می‌گویند که تولید سرنخ و ترافیک، بزرگترین چالش آنهاست. وقتی پستی را در وبلاگ خود منتشر می‌کنید، ساعت ها طول می‌کشد تا تعاملی را که از سوی مخاطبان خود کسب می‌کنید، ببینید. و حتی گاهی ممکن است ترافیکی دریافت نکنید. اگر یک پست وبلاگ را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اید یا یک کمپین تبلیغاتی برای راه اندازی محصول جدید خود انجام داده‌اید، حتما با کمپین‌های content amplification برای افزایش ترافیک آشنا هستید.

 

content amplification چیست؟

این روش، استفاده از پلتفرم‌ها یا کانال‌های آنلاین برای تبلیغ محتوا را توصیف می‌کند. بازاریابان می‌توانند از content amplification برای افزایش بازگشت سرمایه و آگاهی از برند استفاده کنند. content amplification در صورتی مفید است که یکی از اهداف فعلی شما افزایش زمان ماندگاری در وب سایت شما یا کاهش نرخ پرش باشد. وقتی محتوا از طریق کانال دیگری تبلیغ می‌شود، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان شما با آن تعامل داشته باشند. با این حال، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی تنها راه‌های تبلیغ محتوای آنلاین شما نیستند.

 

  1. استفاده از تبلیغات ppc را در نظر بگیرید.

تبلیغات ppc روشی است که می‌توانید هنگام content amplification خود امتحان کنید. فرصت‌های تبلیغات ppc بسیار متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال: موتورهای جستجو از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می‌کنند، که به معنای پیشنهاد قیمت برای کلمات کلیدی برای کسب جایگاه در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. صفحات محصول و پست‌های وبلاگ، محتوای عالی برای تبلیغات PPC هستند.

 

در مرحله بعد، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ppc برای آگاهی از برند عالی هستند. به طور کلی، ابزارهای تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان زیادی ساخته شده‌اند که ممکن است شما نتوانید به صورت ارگانیک به آنها دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، تبلیغات توییتر به شما امکان می‌دهد توییت‌های تبلیغاتی ارسال کنید که می‌توانند در جدول زمانی مخاطبان انتخابی شما قرار بگیرند. بنابراین، اگر در حال انتشار یک محصول جدید هستید، یا می‌خواهید افراد بیشتری درباره برند شما صحبت کنند، به اجرای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی فکر کنید.

 

در نهایت، می‌توانید تبلیغات ppc را در پلتفرم‌های ویدیویی مانند YouTube دریافت کنید. تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است اما عملکرد خوبی ندارد، برای این کار عالی است. به خاطر داشته باشید که تبلیغات ویدیویی ممکن است در توییتر عملکرد متفاوتی نسبت به فیسبوک داشته باشند، بنابراین تحقیقات بازار و social listening ضروری است تا مطمئن شوید پلتفرمی که انتخاب می‌کنید به شما امکان می‌دهد به طور مؤثر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

 

  1. از پست‌های وبلاگ خود برای تولید سرنخ استفاده کنید.

به عنوان بازاریاب، ما می‌دانیم که پست‌های وبلاگ محتوای مفیدی را برای مشتریان شما فراهم می‌کند. اما شما همچنین می‌توانید از پست‌های وبلاگ برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است نحوه استفاده از محصول خود را بنویسید، یا یک پست تبلیغاتی یا مهمان که ترافیک را به وبلاگ شما بازگرداند. بیایید با تطبیق پست‌های وبلاگ در برنامه محتوای خود شروع کنیم. اگر محصولی در راه است، می‌توانید یک پست وبلاگی به سبک آموزشی بنویسید که نحوه استفاده از آن محصول را توضیح می دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک ویژگی جدید در ابزار بازاریابی ایمیلی خود هستید که در آن کاربران می‌توانند فایل های GIF را به ایمیل اضافه کنند. برای content amplification خود، می‌توانید یک پست وبلاگ بنویسید و توضیح دهید که چگونه این عملکرد خوانندگان را خوشحال می‌کند.

از طرف دیگر، می‌توانید یک پست مهمان یا آگهی تبلیغاتی برای انتشارات دیگری بنویسید. پست‌های مهمان به شما یک پلتفرم متفاوت برای نشان دادن تخصص صنعت خود می‌دهند و اگر محتوای خود را لینک دهید یا آن را پست کنید، بهتر است. به نشریاتی در صنعت خود فکر کنید که می‌توانند مخاطبان مشابهی با شما داشته باشند.

 

  1. با اینفلوئنسرها همکاری کنید.

اگر از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می‌کنید، می‌توانید محتوای خود را به فالوور آنها نمایش دهید. به عنوان مثال، اگر شما یک بازاریاب برای یک تجارت در صنعت مد هستید و می‌خواهید مجموعه جدید خود را تبلیغ کنید، به اینفلوئنسرهای حوزه مد، فشن و سبک زندگی پیام دهید. اگر اینفلوئنسر موافقت کند درباره مجموعه شما پست بگذارد، محتوای شما توسط مخاطبانش دیده می‌شود. به احتمال زیاد، آن‌ها کسب‌وکار شما را تگ می‌کنند و آن مخاطبان پس از آن در معرض کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و محتوایی که ایجاد کرده‌اید، قرار خواهند گرفت.

 

  1. پیشنهاد محتوا بدهید.

فرض کنید شرکت شما در جمع آوری داده‌ها سرمایه گذاری می‌کند. می‌توانید از آن داده‌ها استفاده کنید و آن را در یک دوره به اشتراک بگذارید و آن محتوا را به مشتریان ارائه دهید. گردآوری این داده‌ها و ارائه یک پیشنهاد محتوا برای تولید سرنخ فوق العاده است. وقتی این داده‌ها را به اشتراک می‌گذارید، شاید از طریق ایمیل یا لینکدین، دقیقا محتوایی است که مخاطب نیاز دارد. از طرف دیگر، می‌توانید از پیشنهادات محتوا در وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال: اگر به داده خود در صفحه محصول اشاره می‌کنید، بک لینک دادن به آن داده‌ها، نوعی content amplification است.

 

شاید این مطلب نیز مفید باشد: سئو و به روز رسانی محتوای قدیمی

viral-content

پلتفرم‌های content amplification

  1. Quora
  2. Medium
  3. PR Newswire
  4. Facebook Ads
  5. Pinterest Ads
  6. Reddit
  7. Instagram Ads

 

  1. Quora پلتفرم اشتراک محتوا

Quora پلتفرمی است که به کاربران امکان می‌دهد سؤالاتی را بپرسند، پاسخ دهند یا ویرایش کنند که مربوط به هر موضوع یا صنعت است. بازاریابان می‌توانند از Quora برای شناخت مخاطبان خود و نشان دادن تخصص خود در صنعت استفاده کنند. هنگام نشان دادن آن تخصص، می‌توانید محتوای مرتبطی را به اشتراک بگذارید.

 

به عنوان مثال، اگر در Quora با سؤالی مانند «یکی از سریع‌ترین ابزارها برای یکپارچه‌سازی داده‌ها چیست؟» مواجه شدید و برای یک شرکت نرم‌افزاری متخصص در داده‌ها کار می‌کنید، می‌توانید به آن سؤال پاسخ دهید و در عین حال پیام بازاریابی محصول خود را content amplification کنید.

 

  1. Medium وبسایتی برای اشتراک گذاری پست‌های وبلاگ

جایی است که مردم می‌توانند درباره موضوعات خاصی بنویسند تا مخاطبان جدیدی پیدا کنند. این وب سایت یک انتخاب عالی برای content amplification است. زیرا می‌توانید با مخاطبان هدفمند ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که کاربران  Medium​​باید دسته‌ها یا موضوعاتی را انتخاب کنند که می‌خواهند در مورد آنها بخوانند، مانند فناوری، می‌دانید خوانندگانی که با محتوای شما روبرو می‌شوند به صنعت شما علاقه‌مند خواهند شد. در Medium، می‌توانید پست‌های وبلاگی را که نوشته‌اید، به اشتراک بگذارید.

 

  1.  PR Newswire پلتفرمی برای افراد در روابط عمومی و رسانه

یک پلتفرم جالب برای افراد در روابط عمومی و رسانه است. یک کانال عالی برای content amplification شما است. PR Newswire پایگاهی برای انتشار مطبوعات مختلف است. می‌توانید انتشارات مطبوعاتی، از جمله هر محتوای چندرسانه‌ای را مشاهده و به اشتراک بگذارید. اگر شرکت شما یک بیانیه مطبوعاتی باورنکردنی دارد که در گذشته موفقیت آمیز بوده است، به این فکر کنید که آن را برای آخرین کمپین خود بازتاب داده و در PR Newswire پست کنید. به این ترتیب، این شانس را دارد که توسط مخاطبان و خبرنگارانی که از سایت استفاده می‌کنند، دیده شود.

 

شاید این مطلب نیز مفید باشد: چگونه کپشن بهتری در اینستاگرام بنویسیم؟

 

  1.  هدف گذاری مجدد با تبلیغات فیسبوک

ما کمی در مورد استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای content amplification خود در طیف گسترده‌ای صحبت کرده‌ایم، اما چند مورد مانند تبلیغات فیس‌بوک، بهینه هستند. یکی از دلایلی که تبلیغات فیسبوک عالی است، تاکید آن بر هدف گذاری مجدد یا retarget ads است.

در حالی که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ابزارها و ویژگی‌های هدف‌گیری مجدد را ارائه می‌دهند، فیسبوک مجموعه‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی و هدف‌گیری مخاطب را برای بهبود تبدیل ارائه می‌دهد. آنها همچنین انواع مختلفی از تبلیغات دارند که به شما امکان می‌دهد هدفی را که می خواهید به آن برسید، ارتقا دهید.

به عنوان مثال، برای تقویت محتوا، احتمالاً می‌خواهید یک تبلیغ تولید lead ایجاد کنید و آن را با ویژگی‌های retarget ads به شکل content amplification کنید. از آنجایی که فیس‌بوک به شما امکان شخصی‌سازی هر تبلیغ را می‌دهد، می‌توانید انواع مختلفی از محتوایی را به اشتراک بگذارید که برای مثال، مشترکان ایمیل دیده‌اند، اما فالوورهای فیس‌بوک آن را ندیده‌اند.

 

  1. پینترست پلتفرمی برای اشتراک گذاری محتوا

پینترست پلتفرمی برای اشتراک گذاری محتوا است، مکانی عالی برای توزیع و ترافیک وب است. Pinterest همچنین دارای یک عملکرد تبلیغاتی است، اما برای توزیع محتوا نیازی به پرداخت هزینه ندارید، فقط مطمئن شوید که هنگام پست، از هشتگ‌های مرتبط استفاده می‌کنید. مزیت بزرگ تبلیغات پینترست توانایی نمایش محصولات و محتوا است. پست‌هایی که به عنوان «پین» شناخته می‌شوند، اغلب بسیار بصری هستند، مانند تصاویر براق یا اینفوگرافیک‌های خیره‌کننده. استفاده از هشتگ‌هایی که کلیدواژه‌های صنعتی هستند به مخاطبان کمک می‌کند تا برند شما را کشف کنند.

 

  1. Reddit پایگاهی برای به اشتراک گذاری اخبار و محتوا

Reddit پایگاهی برای به اشتراک گذاری اخبار و محتوا است. اعضای آن می‌توانند سؤالات، پیوندها یا هر نوع محتوایی را ارسال کنند که سپس توسط کاربران به آنها امتیاز مثبت یا منفی داده می‌شود. بازاریاب‌ها می‌توانند از Reddit مانند Quora استفاده کنند. آنها می‌توانند به سؤالات در خانه چرخ‌دار خود پاسخ دهند و با content amplification از آن پشتیبانی کنند. ممکن است بخواهید Reddit را به دلیل مخاطبانش در نظر بگیرید. اکثر کاربران Reddit بزرگسالان هستند و از این پلتفرم به عنوان رسانه‌ای برای دریافت اخبار و سرگرمی استفاده می‌کنند. اگر به دنبال کانالی با مخاطبان بیشتر برای content amplification هستید، از Reddit استفاده کنید.

 

  1. فرصت دیده شدن با تبلیغات اینستاگرام

هنگام استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای content amplification، به خاطر داشته باشید که انواع مختلف تبلیغات وجود دارد اما سعی کنید از Explore Ads استفاده کنید. اگر از Explore Ads استفاده می‌کنید، می‌خواهید پستی را که قبلاً به اشتراک گذاشته‌اید انتخاب کنید و روی گزینه «ارتقا» ضربه بزنید. این یک نوع تبلیغ خاص نیست، اما برای پستی که قبلاً به اشتراک گذاشته شده است، فرصت دیده شدن را افزایش می‌دهد. توجه داشته باشید که این عملکرد و همچنین تبلیغات به طور کلی فقط برای حساب‌های تجاری اینستاگرام در دسترس است.

با این حال، اینستاگرام فرصت‌های زیادی برای اشتراک‌گذاری محتوا دارد، بنابراین لزوماً برای یافتن نیازی به استفاده از سیستم تبلیغات آن ندارید. به عنوان مثال، صفحه اکسپلور اینستاگرام باعث شد تا کاربران بتوانند محتوای بیشتری را بر اساس علایق خود پیدا کنند. بنابراین، اگر از بهترین مهارت‌های سئوی خود برای اینستاگرام استفاده می‌کنید، شانس بالایی برای کسب ترافیک از content amplification دارید.

 

شاید این مطلب نیز مفید باشد: سوشال مدیا + چک لیست روزانه و ماهانه

content-tools

ابزار content amplification

  1. HubSpot
  2. GaggleAMP
  3. Outbrain
  4. Wisestamp
  5. Meet Edgar

 

  1. HubSpot ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ابزارهای رسانه اجتماعی HubSpot برای استفاده در content amplification عالی هستند. HubSpot به شما امکان می‌دهد همه آن کانال‌ها را در یک مکان مدیریت کنید، بنابراین لازم نیست برای نظارت بر عملکرد، بین پلتفرم‌ها پرش کنید.

همچنین می‌توانید از ابزار وبلاگ نویسی و ایمیل به عنوان کانالی برای توزیع استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما قبلاً یک خبرنامه ایمیل ندارد، می‌توانید آن را در نرم افزار HubSpot تنظیم کنید و از خبرنامه‌ها به عنوان پایگاهی برای اشتراک گذاری محتوای انحصاری با مشترکین استفاده کنید.

 

  1. GaggleAMP ابزاری برای صرفه جویی در وقت بازاریابان

GaggleAMP ابزاری است که برای صرفه جویی در وقت بازاریابان طراحی شده است. این یک نرم افزار تقویت اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد محتوای شرکت را در شبکه‌های اجتماعی همکاران پست کنید. همکاران شما را به حامیان برند و دستیاران توزیع محتوا تبدیل می‌کند. به جای اینکه سعی کنید در مورد شرکت خود پست بگذارید یا همیشه از همکاران خود بخواهید، این نگرانی‌ها را از بین می‌برد. همچنین می‌توانید از این ابزار برای جمع آوری شبکه‌های اجتماعی شرکا و مشتریان استفاده کنید.

 

.3 Outbrain ابزار بررسی محتوای مرتبط

 

وقتی از Outbrain استفاده می‌کنید، محتوای شما در انتهای مقالات مرتبط با صنعت کسب و کار شما تبلیغ می‌شود. این کار را با آپلود کمپین‌های محتوا از طریق فید RSS انجام می‌دهید و ابزار سپس وب را برای محتوای مرتبط بررسی می‌کند تا محتوای شما را در پایین قرار دهد.

محتوای شما در فیدها نمایش داده می‌شود و به شکل زیر است:

به عنوان مثال، اگر کمپین محتوایی مرتبط با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارید، Outbrain ممکن است یک پست وبلاگ جمع‌آوری شده در رسانه‌های اجتماعی پیدا کند تا محتوای شما را در آن قرار دهد و خوانندگان را تشویق کند تا با آن درگیر شوند. Outbrain یک ابزار PPC است، اما راه خوبی برای خودکارسازی content amplification است.

 

  1. Wisestamp ابزار بازاریابی ایمیلی

 

این ابزار برای بازاریابی ایمیلی است و روشی برای content amplification است که نسبت به گنجاندن محتوای شما در متن خبرنامه بسیار ساده‌تر است. Wisestamp به شما امکان می‌دهد امضاهای خلاقانه و پویا ایجاد کنید. به تعداد ایمیل هایی که در یک روز ارسال می‌کنید، فکر کنید. اگر شخصی با یک لینک در امضای ایمیل شما با عنوانی چشم نواز برخورد کند، ممکن است تمایل داشته باشد که لینک را دنبال کند. به عنوان مثال، اگر با امضای ایمیلی از یکی از نوازندگان مورد علاقه‌ام برخورد کردم که روی آن نوشته شده بود: “برای دانلود آهنگ جدید من اینجا را کلیک کنید!” من قطعا، قطعا شرکت می‌کنم.

 

شاید این مطلب نیز مفید باشد: استراتژی محتوا + انتشار و مدیریت آن

 

  1. Edgar نرم‌افزار برنامه‌ریزی و ارسال رسانه‌های اجتماعی

 

Meet Edgar نرم‌افزار برنامه‌ریزی و ارسال رسانه‌های اجتماعی است که تمام ویژگی‌هایی که شما انتظار دارید را ارائه می‌کند: تولید محتوا، پست کردن، و… با این حال، یکی از ویژگی‌های جالب برنامه Edgar این است که اگر زمان شما به پایان برسد، به‌طور خودکار محتوا را پست می‌کند و دوباره به اشتراک می‌گذارد.

 

منبع: Hubspot

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟