مقاله حرفه‌ای با خودنویس

 

با مقاله حرفه‌ای خودنویس می‌تونین کنترل کاملی روی تولید تمام اجزا مقاله در هر مرحله داشته‌باشین.

 

مرحله‌ اول

در مرحله‌ی اول شما تعداد سرتیتر های مورد نظرتون رو انتخاب می‌کنید. به طور متوسط برای یک مقاله با ۴ سرتیتر حدودا یک مقاله ۱۲۰۰ کلمه‌ای تولید خواهد شد. همچنین در این مرحله عبارات کلیدی مقاله را وارد کنید. توجه داشته باشید که عبارات کلیدی را با ویرگول از هم جدا نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله بر اساس عبارات کلیدی سه عنوان به شما پیشنهاد می‌شود که با انتخاب یکی از این عنوان‌ها به مرحله بعد یعنی تولید مقدمه می‌روید. توجه داشته باشید که در تمامی موارد شما می‌توانید در صورت لزوم موارد پیشنهادی را  با توجه به نیاز خود اصلاح کنید.

مرحله سوم

در این مرحله نیز یکی از مقدمه ها را انتخاب کنید تا در مرحله بعد سرتیتر‌ها بر اساس تعداد سرتیتر‌ انتخابی در مرحله اول تولید شود.

مرحله چهارم

در این مرحله بر اساس موارد انتخابی شما در مراحل قبل برای شما سرتیتر پیشنهاد می‌شود.

مرحله پنجم

و نهایتا در این مرحله تمامی موارد انتخابی را مورد بازبینی قرار دهید و روی دکمه تولید مقاله زده تا مقاله برای شما تولید شود.

 

در این مرحله  خودنویس اقدام به تولید مقاله می‌کند و  بر اساس تعداد سرتیتر انتخابی شما پس از ۳ تا ۷ دقیقه مقاله شما در داخل ادیتور خودنویس تکمیل خواهد شد. 

 

توجه داشته باشید که کیفیت عبارات کلیدی نقش بسزایی در کیفیت متن خروجی دارد و تعداد آنها را بر اساس طول مقاله خود وارد کنید. برای مثال برای یک مقاله با ۴ سرتیتر(حدودا ۱۲۰۰ کلمه) ۲ یا ۳ عبارت کلیدی کلیدی کافیست. همچنین سعی کنید از کلمه کلیدی در عنوان مقاله نیز استفاده کنید.

 

متن‌های تولیدی توسط خودنویس تا حد امکان از نظر سئو بر اساس کلمات کلیدی بهینه سازی می‌شوند اما برای گرفتن بهترین رتبه در گوگل، بهتر است بعد از اتمام مقاله در صورت نیاز، ویرایشی کوتاه انجام داده و در صورت لزوم از بک لینک های مناسب نیز استفاده کنید. 

 

همه‌ متون تولیدی در خودنویس به وسیله هوش مصنوعی تولید می‌شود در نتیجه شما می‌توانید از منحصر به فرد بودن مقالات تولیدی به وسیله خودنویس آسوده خاطر باشید. 

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟