جایگزین میدجرنی: تولید محتوای تصویری با خودنویس

جایگزین میدجرنی برای ایرانیان: تولید محتوای تصویری با هوش مصنوعی

شرکت هوش مصنوعی خودنویس، محصول جدیدی را با عنوان «تولید محتوای تصویری» به بازار عرضه کرده است. این محصول با استفاده از موتور هوش مصنوعی میدجرنی، امکان تولید محتوای تصویری با کیفیت بالا را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند.

چگونه با کمک خودنویس تولید محتوای تصویری کنیم؟

برای استفاده از این محصول، کاربران باید ابتدا در وبسایت خودنویس ثبت نام کنند.

 

ثبت نام در وبسایت خودنویس برای تولید محتوای تصویری

 

 

سپس وارد بخش ایده پردازی شوید:

 

ایده پردازی با هوش مصنوعی خودنویس

 

اکنون روی تولید محتوای تصویری کلیک کنید:

 

تولید محتوای تصویری خودنویس

 

در مرحله بعد، باید موضوع تصویر را بنویسید:

 

وارد کردن موضوع در تولید محتوای تصویری خودنویس

 

حالا احتمال دارد به دلیل اینکه متنی که برای توصیف موضوع مورد نظر نوشته اید کفیت لازم را نداشته باشد؛ با پیام زیر مواجه شوید:

“حداقل امتیاز برای تولید تصویر با کیفیت باید ۸۰ باشد. برای دریافت ورودی بهتر از پیشنهاد خودنویس استفاده کنید.”

بهترین راه حل در این مرحله استفاده از گزینه “پیشنهاد خودنویس” است:

 

پیشنهاد خودنویس برای تولید محتوای تصویری

 

خودنویس برای کمک به کاربران در نوشتن موضوع تصویر، پیشنهادهایی را ارائه می‌کند. این پیشنهادها بر اساس به روز ترین اصول پرامپ نویسی تخصصی برای میدجرنی طراحی شده‌اند. همچنین پیشنهادهای خودنویس کاملا قابل ویرایش هستند تا بتوانید موضوع دلخواه خود را اصولی پیاده سازی کنید!

پرامپت نویسی چیست؟

پرامپت نویسی، فرآیند نوشتن متن یا اطلاعاتی است که به عنوان دستورالعمل یا فرمان به هوش مصنوعی ارسال می‌شود. پرامپت می‌تواند کلمه، عبارت، جمله یا حتی یک تصویر باشد.

پرامپت نویسی، مهارتی است که به ما کمک می‌کند با هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنیم و خروجی مدنظرمان را از آن دریافت کنیم. با استفاده از پرامپت نویسی، می‌توانیم به هوش مصنوعی بگوییم که چه چیزی را تولید کند، چگونه آن را تولید کند و چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

هوش مصنوعی خودنویس برای اولین بار در ایران با تلفیق این فرآیند(پرامپت نویسی) با محصول تولید محتوای تصویری، برتری و تمایز خود را برای کاربران نسبت به میدجرنی خلق کرده است! 

در مرحله بعد شما باید اندازه تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید:

خودنویس انتخاب های متنوعی از اندازه ها، شبکه های اجتماعی و پلتفرم های احتمالی مورد نظر را برای آسانی کار شما قرار داده است.

انتخاب اندازه تصویر در تولید محتوای تصویری با خودنویس

در مرحله آخر شما باید سبک هنری تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید:

خودنویس، سبک های هنری بسیار متنوعی را برای شما قرار داده است. در قسمت “پیشنهاد خودنویس” الگوریتم های هوش مصنوعی ما بر اساس پرامپ ورودی شما به طور کاملا هوشمند، سبک های متنوعی را به شما پیشنهاد می دهد که مطابق تجربیات کارشناشان فنی ما برای دریافت بهترین خروجی ممکن بهتر است از همین پیشنهاد ها استفاده کنید.

انتخاب سبک هنری در تولید محتوا ی تصویری خودنویس

اکنون تولید محتوای تصویری شما توسط هوش مصنوعی خودنویس و بر اساس موتور هوش مصنوعی میدجرنی به پایان رسید و می توانید آن را ذخیره کنید:

تولید محتوای تصویری با هوش مصنوعی خودنویس جایگزین میدجرنی

مزایای هوش مصنوعی خودنویس (جایگزین ایرانی میدجرنی) برای تولید محتوای تصویری

محصول تولید محتوای تصویری خودنویس مزایای زیر را دارد:

  • کیفیت بالا: تصاویر تولید شده با این محصول از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این کیفیت به دلیل استفاده از مدل‌های یادگیری عمیق پیشرفته در میدجرنی است.
  • سرعت بالا: تصاویر در عرض چند دقیقه آماده می‌شوند. این سرعت به دلیل استفاده از ساختارهای داده‌ای بهینه در میدجرنی است.
  • کاربری آسان: استفاده از این محصول آسان است و نیاز به هیچگونه دانش فنی خاصی ندارد. این سهولت کاربری به دلیل طراحی رابط کاربری کاربرپسند در خودنویس است.

کاربردهای این جایگزین میدجرنی چیست؟

این محصول می‌تواند در کاربردهای مختلفی از جمله موارد زیر استفاده شود:

  • تبلیغات: این محصول می‌تواند برای تولید تصاویر تبلیغاتی با کیفیت بالا استفاده شود. به عنوان مثال، می‌توان از این محصول برای تولید تصاویر تبلیغاتی برای محصولات و خدمات مختلف استفاده کرد.
  • بلاگ: این محصول می تواند برای تولید تصاویر انحصاری و بدون نمونه قبلی برای بلاگ استفاده شود. این موضوع یکی از کاربردی ترین مزایا برای مدیران وبسایت، مدیران سئو و نویسندگان محتوای بلاگ می باشد.
  • شبکه های اجتماعی: این محصول بهترین گزینه برای بازار کسب و کارهای و صفحه های اینستاگرامی و تلگرامی می باشد! می توانید هرآنچه که تصور میکنید را در چند دقیقه به طور کاملا متمایز به تصویر بکشید. احتمالا در چند ماه اخیر مشاهده کرده اید که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی تا چه اندازه وایرال شده است!
  • آموزش: این محصول می‌تواند برای تولید تصاویر آموزشی با کیفیت بالا استفاده شود. به عنوان مثال، می‌توان از این محصول برای تولید تصاویر آموزشی برای مفاهیم مختلف علمی و درسی استفاده کرد.
  • سرگرمی: این محصول می‌تواند برای تولید تصاویر سرگرم کننده با کیفیت بالا استفاده شود. به عنوان مثال، می‌توان از این محصول برای تولید تصاویر کارتونی یا انیمیشنی استفاده کرد.

آیا خودنویس جایگزین مناسبی برای میدجرنی است؟

میدجرنی، یک پلتفرم هوش مصنوعی تولید محتوای تصویری است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از یک پرامپت، تصاویر مختلفی با کیفیت بالا تولید کنند. این پلتفرم در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تولید محتوای تصویری در جهان است.

با این حال، استفاده از میدجرنی برای ایرانیان با دشواری‌هایی همراه است. یکی از این دشواری‌ها، نیاز به دانش فنی پرامپ نویسی برای استفاده اصولی و مفید از میدجرنی است.خودنویس با الگوریتم های پیچیده خود این موضوع را به طور ریشه ای تسهیل کرده است.

راه حل جایگزین میدجرنی برای ایرانیان، هوش مصنوعی تولید محتوای تصویری خودنویس است.

هوش مصنوعی خودنویس، از طریق یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند، امکان تولید محتوای تصویری با کیفیت بالا را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند.

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟