نحوه قیمت‌گذاری سرویس‌های خودنویس

خودنویس ابزاری برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند تا محتوا‌های متنوعی را با صرف کمترین هزینه و زمان و با بالاترین کیفیت تولید کنید.

 

مدل‌های تولید متن در خودنویس

تولید متن در خودنویس با چهار مدل چابک، پیشرو، حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود

مدل چابک

 مدل چابک مدلی سریع و راحت برای تولید متن است. این مدل برای کسانی مناسب است که به‌دنبال سرعت‌اند و نیاز به تولید محتوای با کیفیت متوسط دارند.

مدل پیشرو

این مدل سرعت و دانش مناسبی دارد و همچنین با استفاده از داده‌های به روز گوگل متون به روزی را برای شما تولید خواهد کرد.

مدل حرفه‌ای

 مدل حرفه‌ای کیفیت و دانش بالاتری دارد. این مدل در درک منظور شما و ترجمه آن به متن بسیار قدرتمندتر عمل می‌کند. با‌این‌حال، زمان لازم برای تولید متن با استفاده از مدل حرفه‌ای، نسبت‌به مدل چابک، طولانی‌تر است.

مدل تخصصی

این مدل علاوه بر دانش و کیفیت بالاتر، به داده‌های روز گوگل نیز دسترسی دارد و متون بسیار با کیفیتی را بر اساس آخرین داده‌های گوگل تولید می‌کند.همه‌ی مدل‌ها در خودنویس مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب بین آن‌ها بستگی به نیازها و اولویت‌های شما دارد. پیشنهاد ما برای سرویس‌های تولید مقاله و تولید مقاله حرفه‌ای مدل پیشرو و برای توصیف محصول، مدل تخصصی است. همچنین برای استفاده از سرویس ایده پردازی تنها می‌توانید از مدل‌های چابک و حرفه‌ای استفاده کنید .

لازم به ذکر است که تنها مدل‌های پیشرو و حرفه‌ای از داده های جدید برای به روز بودن اطلاعات خود بهره می برند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه به روز بودن این دو مدل، می‌توانید مطلب کوتاه استفاده از به روز ترین داده‌های گوگل در خودنویس را مطالعه کنید.

نحوه قیمت‌گذاری سرویس‌ها

قیمت‌گذاری در سرویس‌های خودنویس به‌صورت کلمه‌ای است واین کلمات قابل‌ استفاده در تمام سرویس‌ها و بدون محدودیت زمانی‌اند. کاربران هنگام ثبت‌نام ۱۰۰۰ کلمه رایگان برای تست سرویس‌ها دریافت می‌کنند و در صورت نیاز می‌توانند از داشبورد خود برای خریداری کلمه‌های بیشتر اقدام کنند.

قیمت هر کلمه در خودنویس ۲۰ تومان است که به‌ازای هر ۲۰،۰۰۰ کلمه یک تومان کمتر خواهد شد. برای مثال به‌ازای ۲۱،۰۰۰ کلمه ۳۹۹ هزار تومان پرداخت خواهید کرد (کلمه‌ای ۱۹ تومان) و به همین ترتیب، به ازای هر ۲۰،۰۰۰ کلمه یک تومان (به ازای هر کلمه) برای شما تخفیف لحاظ می‌گردد و در نهایت برای ۱۰۰،۰۰۰ کلمه شما مبلغ ۱،۵۰۰۰،۰۰۰ تومان می‌پردازید (کلمه‌ای ۱۵ تومان) که در این صورت، ۵۰۰ هزار تومان در مقایسه با قیمت پایه (کلمه‌ای ۲۰ تومان) صرفه‌جویی خواهید کرد.

تفاوت قیمت مدل ها در خودنویس

همان‌طور که قبلا ذکر شد، تولید متن در خودنویس به‌وسیله چهار مدل چابک، پیشرو، حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود که شما می‌توانید از قسمت بالا سمت راست داشبورد نوع مدل را انتخاب کنید و مقدار کلمه باقیمانده حساب شما از این قسمت قابل مشاهده است.

قیمت پایه(کلمه‌ای ۲۰ تومان) برای استفاده در مدل چابک است و در صورت استفاده از مدل پیشرو  ۲برابر، مدل حرفه‌ای ۳ برابر و مدل تخصصی ۵ برابر به ازای هر کلمه تولید شده، از باقیمانده حساب شما کم خواهد شد.

 

 

 

 

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟