استفاده از به روز ترین داده‌های گوگل در خودنویس

مدل‌های هوش مصنوعی(مانند ChatGPT، Bard و …)، که معمولا بر روی داده‌های خیلی بزرگ آموزش داده می‌شوند، به علت حجم بالای این داده‌ها، دارای دانش بسیار زیاد و قابل‌توجهی هستند. به عبارتی دیگر، هرچه حجم داده‌هایی که به آن‌ها آموزش داده می‌شود بیشتر باشد، توانایی آن‌ها در درک و تجزیه و تحلیل اطلاعات بیشتر خواهد بود. اما علیرغم تمامی این قابلیت‌های بی‌نظیر، یک مشکل اساسی وجود دارد که ممکن است عمل‌کرد آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد و آن عدم دسترسی به داده‌های به روز است. به عبارت دیگر، اگر هوش مصنوعی دسترسی به اطلاعات جدید و به روز نداشته باشد، قادر به تولید متن در مورد موضوع‌های به روز را با دقت بالا دارد.

خودنویس با درک این محدودیت در صدد رفع آن بر آمده تا کاربران هم به به روز ترین محتوای موجود دسترسی داشته باشند و هم بتوانند بدون نگرانی از سرقت ادبی محتوای منحصر به فردی را با هوش مصنوعی تولید کنند.

حال این سوال به وجود می‌آید که چگونه خودنویس از داده‌های به روز گوگل استفاده می کند؟

استفاده از داده‌های گوگل در خودنویس

در خودنویس گزینه‌ای وجود دارد که با فعال کردن آن، هوش مصنوعی خودنویس با استفاده از داده‌های گوگل، محتوای با کیفتی با استفاده از داده‌های روز برای شما تولید می‌کند.

مراحل استفاده خودنویس از داده‌های به روز گوگل:

خودنویس با درک ورودی کاربر، اقدام به جستجو در لینک‌های برتر گوگل می‌کند و از بین این لینک‌ها مرتبط ترین آنها را انتخاب می‌کند.سپس در مرحله‌ی بعدی داده های این لینک ها استخراج می‌شود و در نهایت هوش مصنوعی خودنویس مرتبط این اطلاعات را پردازش می‌کند و محتوای مورد نظر را به وسیله هوش مصنوعی تولید می‌کند. نکته مهم و حائز اهمیت در اینجا این است که به علت پردازش این متون به وسیله هوش مصنوعی، امکان سرقت ادبی یا plagiarism وجود ندارد، زیرا هوش مصنوعی خودنویس این متون را کپی نکرده، بلکه استنتاجی از این اطلاعات را پردازش و تولید می‌کند.

 

چگونگی استفاده از داده‌های گوگل در سرویس‌های مختلف خودنویس

در حال حاضر امکان استفاده از داده‌های به روز گوگل در سرویس های تولید مقاله، مقاله حرفه‌ای و توصیف محصول وجود دارد.

سرویس تولید مفاله و مقاله حرفه‌ای

در این سرویس‌ها خودنویس با درک عنوان، مقدمه و سرتیتر ها، اقدام به جستجو در منابع فارسی و انگلیسی می‌کند و مرتبط ترین منابع را می‌یابد، سپس با پردازش این اطلاعات به وسیله هوش مصنوعی، اقدام به کامل کردن مقاله می‌کند و در پایان منابع مورد استفاده را ذکر می‌کند. همانطور که گفته شد به علت پردازش این اطلاعات به وسیله هوش مصنوعی امکان سرقت ادبی یا plagiarism وجود ندارد. پس شما می‌توانید مقاله‌هایی منحصر به فرد را با استفاده از به روز ترین اطاعات به وسیله هوش مصنوعی تولید کنید.

سویس توصیف محصول

در سرویس توصیف محصول، خودنویس با یافتن مرتبط ترین لینک ها برای محصول شما، اقدام به استخراج اطلاعات کرده و سپس با پردازش این اطلاعات به وسیله هوش مصنوعی، اقدام به  تولید عبارات کلیدی برای محصول شما می‌کند و در نهایت این عبارات را به همراه لینک منبع مورد نظر را به شما پیشهاد می‌کند و با داشتن این اطلاعات می‌توانید برای محصول خود توصیفی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که استفاده از این منابع که از بهترین منابع در گوگل استخراج می‌شوند می‌تواند کمک شایانی به بهبود سئوی کند، همچنین از این منابع می‌توان به عنوان بک لینک نیز در محتوای نهایی استفاده کرد. علاوه بر این در انتها، خودنویس نیز آنالیزی برای بهبود سئو در محتوا انجام خواهد داد تا در نهایت محتوایی منحصر به فرد و سئو شده در اختیار داشته باشید. برای اطلاع بیتر در مورد آنابیز سئو خودنویس می‌توایند محتوای سئو شده با خودنویس را مطالعه کنید.

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟